woensdag 3 maart 2010

't Was weer even stil

in blogland. Maar dat wil natuurlijk zeggen dat ik niet stilgezeten heb. Met al die verjaardagen vorige maand heb ik natuurlijk niet stilgezeten. Voor het (tweede) familieverjaardagsfeest van Kato maakte ik deze paarse taart met een twirlster erop. De taart is bespoten met eetbaar parelmoerglans. Helaas besefte ik pas op het laatste moment dat ik nog geen foto had van de taart, dus dat moest nog even snel gebeuren. Ik heb de foto gedraaid om de twirlster beter te zien, vandaar dat de taart ondersteboven lijkt te staan. Ik maakte ook nog 36 bijhorende cupcakes om te trakteren bij de Roosjes, maar helaas ook daarvan geen foto.
En dan volgde nog Kato haar verjaardagsfeestje. Daarvoor had ik Taartenelf Natascha ingehuurd. Zij stond me bij om samen met 10 kindjes mooie taartjes te maken. Dit zijn de resultaten van Kato.

En hier dan eindelijk een foto van de schortjes die ik maakte voor het feestje. Voor elk kindje had ik een schortjes gemaakt (jaja, helemaal zelf genaaid) met in vilten letters de naam op het zakje. En om het plaatje compleet te maken kreeg elk kindje er nog een (zelf gekochte hihi) koksmuts bij. Het waren net echte kleine bakkertjes.


Ik weet niet of ik deze al had laten zien. Eind januari besloot Kato dat het toch wel tijd was om eens te oefenen voor haar verjaardag. Dus werd er meteen een oefen-verjaardagsfeestje georganiseerd. De slingers gingen omhoog, net als de volumeknop van de radio :) en tja, ik toverde deze oefentaart!





Geen opmerkingen: