zondag 11 oktober 2009

Eindelijk weer terug

Het is alweer een hele tijd geleden (veel te lang eigenlijk) dat ik nog iets aan mijn blog gedaan heb. Afgelopen zomer heb ik heel wat tijd in andere dingen gestoken, zodat het bloggebeuren wat verwaarloosd werd. Maar dat heeft wel positieve gevolgen! Zo was er deze zomer plots een klikje in mijn hoofd en heb ik me meer tijd voor mezelf gegund. Ik ben terug beginnen sporten en doe nu ook zumba. Daardoor voel ik me nu veel fitter en ben ik al 10 kilo kwijtgeraakt!
Nu de dagen weer wat korter worden, hoop ik ook mijn creatieve bezigheden terug te kunnen verder zetten. Scrappen heb ik helaas bijna niet meer gedaan, een ook verjaardagskaartjes maken kwam er niet meer van. En dan zwijg ik nog over mijn challenge om 100 kerstkaarten te maken!!!

Maar vanaf vandaag komt daar weer verandering in (beloofd!!!!). Vanmorgen heb ik samen met Kato en Thijs weer enkele kaartjes gemaakt. Het is veel gezelliger als de kids meedoen. Thijs (4) maakt al 3D kaarten met voorgestanste plaatjes en Kato (6) knipt en plakt zelf haar piramide kaarten.

Wordt vervolgd...

6 opmerkingen:

daphné zei

blij te zien dat je terug bent! Die zumba is super hé, maar ik ben er wel nog niet van afgevallen, in kilo's gesproken dan.

Gwen zei

Haaaaaa die Martine ! Wat blij dat je terug bent...

Moppeke zei

Hey Martine,

Fijn dat je weer terug bent. Hoop snel weer iets te lezen en te mogen bewonderen van joou.

Liefs
Rita
xxx

Creanijn zei

Hihi, met de hulp van de kinderen kun je misschien de challenge toch nog halen ;-)
Ben benieuwd naar je komende creaties!!!
Groetjes,
Vicky

niekolken zei

aha,dat is leuk,je bent er weer,laat maar nieuwe creaties zien hoor!

Mich zei

Welkom terug in blogland !!