maandag 8 september 2008

Smurfen

Afgelopen zomer heb ik me ook bezig gehouden met het verzamelen van de welbekende smurfenstickers. Allé, ik heb de stickers ingekleefd en Dirk zijn patiënten hebben ze verzameld (waarvoor dank). En als je twee kindjes in huis hebt, moet je natuurlijk ook twee albums vullen.
Je hoort me al aankomen hé, ik heb nog enkele stickers te kort: 33, 38, 40, 47 en 55.
Heb jij misschien die stickers? Laat me dan zeker iets weten, ik heb nog massa's stickers om te ruilen.

4 opmerkingen:

Creanijn zei

Helaas, ik kan je met deze niet helpen Martine...
Enne, wij hebben ze ook trouw gespaard hoor, maar ook nog een paar tekort.

Groetjes,
Vicky

Anoniem zei

Hoi Martine

Ik zal de nrs 38 40 en 47 opsturen. Woensdagmiddag is het op de parking Delhaize mariaburg een ruilbeurs.

Maritta

Anoniem zei

Dag Martine,

Wij hebben voor jou 33,38,40,47,55. Stuur ik ze op? Allemaal of enkel 33 en 55?

Heb je voor onze ook nog dubbele stickers? Wij hebben de volgende nummertjes nog tekort: 25,30,144,173,187,188

Groetjes, Anja

karin zei

wat origineel om het op deze manier te vragen ! mijn moeder heeft ze ook gespaard voor de 2 kleinkindjes maar dus ook een paar nummers te kort...
zal eens zien of ik je nog kan helpen (of ben je intussen voorzien ?)