maandag 8 september 2008

Pipoos

En natuurlijk ook nog een beetje Pipoos nieuws voor wie het nog niet wist. Deze week ga ik mijn laatste dagen doen bij Pipoos Wijnegem. Nee nee, geen paniek! Ik ben niet ontslagen of heb ook geen ontslag genomen. Ik heb alleen maar mijn overplaatsing aangevraagd naar een andere winkel. Dus vanaf 20 september kunnen jullie mijn terugvinden in de splinternieuwe Pipoos winkel in Antwerpen!!!!

Hieronder het officiële bericht:
Pipoos zal 20 september 2008 haar vierde winkel in België openen.Deze nieuwe winkel wordt alweer het 34ste filiaal van de Pipoos winkelketen. Het filiaal wordt gevestigd in het Centrum van Antwerpen. In de Jezusstraat 18 a. Deze dag vieren we natuurlijk uitbundig met doorlopend demonstraties van de meest uiteenlopende hobbyonderwerpen. Heb je nog nooit een opening meegemaakt bij Pipoos? Dan is dit kans om veel demonstraties van dichtbij te zien. U bent op deze feestelijke dag van harte welkom en natuurlijk is er voor elke klant een cadeautje!

Ziezo, en bij deze wil ik iedereen nog eens persoonlijk uitnodigen om een kijkje te komen nemen.

5 opmerkingen:

Krisje zei

Ik ben al eens gaan piepen waar hij gaat komen, leuk om daar een bekend gezicht te hebben :) Tot binnenkort! Ik weet niet of ik met de opening erbij ga kunnen zijn, maar nu zullen de uitstapjes naar A'pen zeker meer cachet krijgen, met een Pipoos op de planning :D

Gwen zei

tof om weten !!!!

Chantal van de Kant zei

Hei, je blogt weer.
Veel succes met de opening. zal wel druk worden.
Tot gauw weer een keertje
Chantal

pruts zei

heel leuk voor jou !!!!
dan zit je toch een beetje dichter bij huis.

Anoniem zei

dat wordt weer spannend he!proficiat!ben blij dat het je zo goed meezit!!!het lijkt me een leuke job!!!niekolken