donderdag 29 mei 2008

kaartjes

Eindelijk ben ik de computercrash weer te boven aan het komen. Van een aantal mensen kreeg ik het bericht dat ze wel terug in mijn adresboek willen. Oké, maar dan moeten jullie natuurlijk wel even je gegevens doormailen hé. Want ik ben dus ook alle e-mail adressen kwijt en zo.

Maar nu even iets anders. Een tijdje geleden ben ik een mini atelier gaan volgen bij Elke Verschooten. We leerden daar een leuk techniekje met alcoholinkt. Het kaartje dat we tijdens het mini atelier maakte werd 's avonds meteen aan een jarige buurvrouw gegeven, maar onderstaande kaartjes zijn met dezelfde techniek gemaakt. Het is heel plezant om te doen en er zullen er waarschijnlijk nog meer van volgen.




1 opmerking:

pruts zei

ze zijn prachtig !!!
maar bij mij loopt die alcholinkt steeds uit !!!
wat doe ik mis???