woensdag 7 mei 2008

Een pakketje tijd alstublieft...

Tja, dat zou ik eens moeten kunnen kopen in de supermarkt (en dan liefst nog met extra zegeltjes of spaarpunten). Ik heb er echt nood aan de laatste weken, want ik kom niet meer toe aan al de dingen die ik zou willen doen: scrappen, kaartjes maken, slapen,...
Het feit dat ik terug ben gaan werken, vraagt toch meer van me dan ik had verwacht. Maar het zal wel weer beteren zeker? Vrijdag hebben we nog eens afgesproken met de bende van 5 (we zijn ondertussen al met 8 hihi) om samen te scrappen. Hopelijk krijg ik dan nog eens wat gedaan, zodat ik eindelijk nog eens wat kan tonen hier op mijn blogje.
Oh ja, ik heb nog wel 2 reeksen van 4 kaartjes gemaakt (dus goed voor 2 punten van mijn challenge), maar helaas maakt ik ze telkens last minute en moesten ze meteen op de post.

2 opmerkingen:

Veerle zei

een gekend probleem..tijd tekort... :-) Ben benieuwd wat je vandaag zal creeƫn en kijk al uit naar je blogupdate MET foto's van creaties ;-)

groetjes

Caroline van Scrap2be zei

Hihi, als je die winkel gevonden hebt, geef maar een seintje, lol! Misschien mag je in de toekomst ook wel kaartjes of scrappagina's maken voor in de winkel? Maar dan is het weer zo 'verplicht', he...