maandag 7 januari 2008

Jaaroverzicht

Waarover scrap je aan het begin van het nieuwe jaar? Vorig jaar kreeg ik op een scrapgroep de opdracht om te scrappen over mijn goede voornemens. Oeioei, ik zag zojuist die layout terug en moet helaas bekennen dat er van mijn goede voornemens niet veel goeds gekomen is.

Maar dit jaar proberen we het opnieuw. Mijn voornemens voor 2008 zijn


  • in de eerste plaats veel meer scrappen (en ik denk dat ik daarin al heel goed op weg ben)


  • en terug plezier beleven in het scrappen en de rest van mijn leven (ook dat begint alweer aardig goed te lukken)

Zo, dat zijn tenminste voornemens die ik zal kunnen waarmaken!
Maar om nog even terug te denken aan 2007 heb ik van een aantal "restfoto's" een jaaroverzicht layout gemaakt.

Ook deze telt voor mee voor de 100 challenge, net zoals de volgende.


Als voorbeeld voor deze layout gebruikte ik de layout die op de voorpagina van Scrapfun nr 2 staat.

3 opmerkingen:

Gwen zei

Wauw....
vooral die 2e vind ik heeeeeeeeeeel mooi....
moet ik ook eens proberen ... mag ik je scrapliften?

Caroline van Scrap2be zei

Als je zo doorgaat, komen je goede voornemens dit jaar zeker uit, Martine! Maak er een topjaar van! Grtz, +Caroline

daphné zei

Ik vind de tweede echt een hele mooi LO, of hoe je van een foto die eigenlijk niet zo goed gelukt is, toch een hele mooi lo kan maken. Ik denk dat ik je ook wel eens zal liften, als ik mag natuurlijk.
Enne, die goede voornemens, dat zal zeker lukken.
Alvast een scrapperig jaar gewenst,

Daphné